I-ről a II-re Készségfejlesztő Társasjáték

Miben segítheti a játék a gyermekek fejlődését?

  • STRESSZOLDÁSBAN és a mindennapi feszültség levezetésében azáltal, hogy pár percre minden állat bőrébe belebújhatnak a mozgáson és hangadáson keresztül.
  • fejleszti a FIGYELMI ÉS KONCENTRÁCIÓS KÉPESSÉGEKET
  • HARMONIZÁLJA a jobb és a bal agyfélteke munkáját
  • FINOMMOTOROS képességeket fejleszt
  • játékosan megismertet 64 EMLŐSÁLLATTAL
  • ŐSI SZIMBÓLUMOKON KERESZTÜL ÖSSZEKAPCSOL A MINDENSÉG EREJÉVEL

Miről szól a játék?

Az I-ről a II-re társasjáték megalkotását több év Génkulcsokkal folytatott belső munka előzte meg. A készségfejlesztés mellett ezért azt a célt szolgálja, hogy az az ősi tudás, ami a Génkulcsokban rejlik egyszerű formában gyerekekhez is eljuthasson. 

 

A játék segítségével felnőttek és gyerekek egyaránt kapcsolódhatnak a bennünk rejlő 64 genetikai archetípussal és szimbolikus megjelenési formáival. 

Az I-ről a II-re készségfejlesztő társasjáték magában foglalja a pszichológia, az ősi bölcsességek és az állatvilág rejtelmeit.

Megszületését az ősi kínai Ji King és annak mai korban született változatai (Müller Péter – Jóskönyv, Richard Rudd – Génkulcsok valamint “Dream arc” című művei) ihlették.

A Ji King, a Jóskönyv, a Génkulcsok és a “DREAM ARC” létünk és genetikánk alapját képező 64 archetípust jelenít meg. az I-ről a II-re társasjáték ezekből a művekből a 64 hexagramot és a 64 hexagramhoz rendelt állatot tartalmazza.

A hexagram szó a görög “hex” (hat) és “gramma” (írás, jel) szavakból ered. jelentése: 6 vonalból álló szimbólum. az ősi ji kingben összesen 64 hexagram (6 vonalból álló jel) található, melyek mindegyike megjelenik a társasjátékban. MINDEGYIK JELNEK SAJÁT JELENTÉSE VAN ÉS mindegyik jelhez tartozik egy állat, ami hordozza az adott jel minőségét. A játék során ezekkel az állatokkal és szimbólumokkal ismerkedhetünk meg.

A 64 állattal való kapcsolódás során olyan alapvető minőségeket tapasztalhatunk meg, melyek emlékeztetnek minket a természettel való egységünkre.

A játék során a gyerekek saját testükön keresztül élhetik át egy-egy állat jellegzetes mozgását, felfedezhetik külső és belső tulajdonságait.

Az állatokkal való azonosulás mellett finommotoros képességeket fejlesztő és a két agyféltekét összehangoló feladatok színesítik a társasjáték fejlesztést célzó tárházát.

A társasjáték megalkotója: Cseh Dorottya

 

Ajánlott korosztály: 3+

 

Ára: 11.500 Ft